Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego www.spektrum-lakiery.pl

z dnia 9 maja 2018 r.

 

I. Definicje wyrażeń użytych w Regulaminie

 

  1. Sklep Internetowy lub Sklep– serwis internetowy w układzie sklepu (systemu wymiany informacji i zdalnego wyboru oraz zakupu Towarów ) dostępny pod www.spektrum-lakiery.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
  2. Sprzedawca– Wood Spray Szymon Kufel z siedzibą w Zielonce, ul. Cudne Manowce 5, REGON 362524872; NIP 5542790389, adres e-mail: sklep@spektrum-lakiery.pl numer telefonu: 504 491 568.
  3. Klient– osoba fizyczna (pełnoletnia), osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
  4. Konsument– Klient o którym mowa w art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową).
  5. Towary– produkty prezentowane i oferowane w Sklepie Internetowym przez Sprzedawcę.
  6. Konto – osobisty panel administracyjno-informacyjny Klienta w Sklepie Internetowym, tworzony automatycznie w wyniku prawidłowej rejestracji, gdzie gromadzone oraz przechowywane są dane w szczególności na temat złożonych przez niego zamówień oraz podanych przy rejestracji danych.
  7. Rejestracja – założenie przez Klienta Konta w Sklepie Internetowym.
  8. Koszyk – narzędzie systemowe (funkcjonalność) ułatwiające klientom dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym, w szczególności umożliwiające gromadzenie wybranych ofert w jednym miejscu, celem złożenia zbiorczego Zamówienia. Koszyk tworzony jest automatycznie w wyniku „kliknięcia” opcji „Dodaj do koszyka” przynajmniej jednego towaru.
  9. Zamówienie– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
  10. Umowa – umowa sprzedaży Towarów lub Usług w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Wood Spray Szymon Kufel a Klientem, zawierana na odległość, z wykorzystaniem Sklepu Internetowego.
  11. Firmy Kurierskie:  DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Mineralna 15 (02-274) oraz  InPost S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Malborska 130 (30-624)
  12. Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

II. Postanowienia ogólne

 

  1. Sklep Internetowy prowadzony i administrowany jest przez Sprzedawcę (także w zakresie danych osobowych).
  2. Celem prowadzenia Sklepu jest umożliwienie Klientom zapoznania się z Towarami oferowanymi przez Sprzedawcę, w tym z ich cenami i dostępnością oraz zawieranie na odległość umów sprzedaży Towarów.
  3. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania poprzez Sprzedawcę sprzedaży Towarów przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość w postaci Sklepu Internetowego, a także zasady korzystania przez Klientów ze Sklepu Internetowego oraz udostępnianych za pośrednictwem Sklepu Internetowego dodatkowych funkcjonalności (usług świadczonych drogą elektroniczną, wymienionych w niniejszym Regulaminie).
  4. W zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Korzystanie ze Sklepu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych: komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet (z procesorem min. 800MHz; 512MB RAM; kartą graficzną i ekranem obsługującymi rozdzielczość 800×600 i 56 kolorów); zainstalowana przeglądarka Internet Explorer w wersji 10 lub nowszej albo najnowsze wersje przeglądarek (w tym mobilne): Chrome, Firefox, Opera, Safari z włączoną obsługą języka JavaScript; posiadanie aktualnego, czynnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej; możliwość odczytu plików w formacie Portable Document Format (pdf).
  6. Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji niniejszego Regulaminu pod adresem https://spektrum-lakiery.pl/regulamin-zakupow.

 

III. Informacje o towarach i cenach

 

  1. Informacje o oferowanych przez Sklep Internetowy do sprzedaży Towarach zamieszczone są na stronie www.spektrum-lakiery.pl. Przedmiotowe informacje są umieszczone wraz z informacjami dotyczącymi właściwości i cen Towarów. Zdjęcia i opisy Towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym podlegają ograniczeniom technicznym i mają na celu jedynie umożliwienie Klientowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych Towaru. W szczególności wygląd Towaru na zdjęciach prezentowanych w Sklepie może różnić się od wyglądu Towaru, które to różnice mogą wynikać np. z ustawień monitora, warunków oświetlenia czy ograniczeń fotografii. Ponadto opis techniczny Towaru może zawierać uproszczenia związane z jego przekształceniem do wersji czytelnej i właściwej celowi jego umieszczenia w Sklepie Internetowym. W celu uniknięcia wątpliwości niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klientów będących Konsumentami.
  2. Oferowane do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego są wyłącznie Towary, które oznaczone są przyciskiem „DO KOSZYKA”.
  3. Ceny Towarów zamieszczane są przy opisie Towarów.
  4. Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich, zawierają krajowy podatek VAT.
  5. Koszty przesyłki na terenie Polski podane są odrębnie dla każdego Zamówienia w Koszyku (ustalane automatycznie na podstawie informacji zawartych w systemie.
  6. Ogólne informacje dotyczące kosztów dostawy klient może znaleźć na stronie “https://spektrum-lakiery.pl/koszt-dostawy.
  7. Wysyłka oferowana jest wyłącznie na terenie Polski. Ze względu na ograniczenie wysyłki Towarów jedynie do terenu Polski, Sklep nie podaje informacji o podatkach i opłatach (w tym opłatach celnych) oraz kosztach wysyłki zagranicznej.
  8. Sklep może dokonywać zmian w opisach i cenach Towarów. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Towarów zamówionych przed datą dokonania zmiany.
  9. Sprzedawca ma obowiązek sprzedawać Towar bez wad. Ewentualne wady towaru (w tym stanowiące przesłankę obniżki) są wyraźnie opisane.

 

IV. Zamówienia

 

  1. Stronami umowy sprzedaży Towarów zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego są Sprzedawca oraz Klient.
  2. Zamówienia Klientów są przyjmowane wyłącznie przez stronę Sklepu Internetowego (w domenie  https://www.spektrum-lakiery.pl,) po przejściu całej procedury składania zamówienia.
  3. Zamówienia można składać w okresie dostępności strony internetowej Sklepu (co do zasady przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, jednak ze względu na ograniczenia techniczne, Sprzedawca nie gwarantuje stałej dostępności strony internetowej Sklepu).
  4. Umowa sprzedaży Towarów zawierana jest w języku polskim.
  5. Umowa sprzedaży towarów zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient po przejściu całej procedury złoży zamówienie (tj. kliknie przycisk „ZAMAWIAM I PŁACĘ”), co oznacza że przyjął ofertę Sprzedawcy złożoną za pośrednictwem Sklepu. Z tą chwilą umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem jest prawnie wiążąca.

 

V. Procedura składania zamówienia Towaru

 

  1. Klient dokonuje wyboru Towaru i jego ilości klikając na przycisk „DO KOSZYKA”. W oknie „Koszyk” pokazana jest ilość wybranych Towarów znajdujących się w koszyku, ich cena jednostkowa, wartość oraz łączna wartość całego zamówienia.
  2. Klient może kontynuować zakupy wybierając opcję: „Kontynuuj zakupy” lub przejść do zamówienia wybierając: „Złóż zamówienie”
  3. Powtarzając powyższą procedurę Klient może gromadzić w koszyku kolejne Towary lub zwiększać ich ilość.
  4. Klient może sprawdzić zawartość swojego Koszyka, klikając na przycisk „Koszyk” lub „do koszyka”, gdzie wybiera również sposób zapłaty, a także uzyskuje ostateczną informację o kosztach dostawy Towarów.
  5. Na tym etapie Klient może również zweryfikować zawartość swojego koszyka i wprowadzić ewentualne zmiany (np. ilości Towaru), przeliczyć wartość lub usunąć Towar. Kliknięcie w nazwę towaru w kolumnie „Szczegóły produktu” powoduje otwarcie się strony ze szczegółowymi informacjami o Towarze. Aby usunąć dany Towar z koszyka należy skorzystać z przycisku „X”.
  6. Klient może kontynuować zakupy, klikając na przycisk „Kontynuuj zakupy” po dodaniu towaru do koszyka lub klikając przycisk „Kontynuuj zakupy” przeglądając zawartość swojego koszyka.
  7. Po dodaniu do Koszyka wszystkich zamawianych Towarów i ostatecznym sprawdzeniu jego zawartości, Klient przechodzi do dalszej części procedury wybierając preferowaną formę dostawy oraz płatności.
  8. Klikając przycisk „Zamawiam” Klient przechodzi do kolejnego etapu gdzie ma do wyboru trzy możliwości:

a) „Nie mam jeszcze konta” – Jeśli Klient nie ma jeszcze konta w Sklepie na https://www.spektrum-lakiery.pl, na tym etapie możliwe jest założenie konta (więcej o rejestracji w serwisie w punkcie XIII niniejszego Regulaminu). Rejestracja jest dobrowolna,

b)„Mam już konto w sklepie” – Klient posiadający swoje konto w Sklepie na stronie  https://www.spektrum-lakiery.pl, o ile nie zalogował się wcześniej, podaje swój Adres e-mail i wpisuje Hasło. Po kliknięciu na przycisk „Zaloguj się” Klient zostaje przeniesiony na stronę „Dane kupującego” służącą do podania danych dostawy, faktury, ewentualnych uwag i wyrażenia zgód formalnych,

c) „Zakupy bez rejestracji” – Każdy Klient może dokonać zakupów bez rejestracji, każdorazowo podając wszystkie wymagane do realizacji zamówienia dane (w sposób zbliżony jak w procesie rejestracji – pkt. XIII Regulaminu).

  1. Uzupełniając dane Klient może podać inny adres dostawy niż adres podany do faktury, a także zaznaczyć czy chce otrzymać Fakturę VAT z danymi działalności gospodarczej.
  2. Klikając przycisk „Podsumowanie” wyświetlają się wszystkie dane dotyczące zamówienia, jeśli dane są prawidłowe, Klient składa Zamówienie, klikając na przycisk „Potwierdzam zakup”. Jest to moment zawarcia Umowy (wiążące i ostateczne dla Sprzedawcy i Klienta są warunki transakcji obowiązujące w tej chwili).
  3. Po złożeniu Zamówienia Klient zostaje automatycznie przekierowany na stronę płatności oraz otrzymuje automatyczny e-mail z informacją zawierającą potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji i informacje o statusie swojego zamówienia.
  4. Status i szczegóły zamówienia Klient (o ile nie dokonywał zakupów bez rejestracji) może w każdym czasie sprawdzić w zakładce „Zamówienia” po wcześniejszym zalogowaniu się na Konto. Ponadto wszystkie istotne dane ze złożonego zamówienia zostaną dodatkowo przesłane Klientowi na podany przez niego adres e-mail (treść otrzymanej w tej formie informacji Klient może wydrukować).

 

VI. Sposób, termin i koszty dostawy

 

  1. Sklep dostarcza nabyte Towary wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Sklep nie oferuje możliwości osobistego odbioru zakupionego Towaru.
  3. Dostawa Towaru realizowana jest na adres wskazany w Zamówieniu Klienta za pośrednictwem firm:
  • DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Mineralna 15 (02-274)
  • InPost S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Malborska 130 (30-624)
  1. Na okres dostawy Towaru składają się czas realizacji zamówienia (kompletowanie Towaru, dokonanie płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie Towaru) oraz czas dostawy przesyłki przez Firmę Kurierską. Okres realizacji zamówienia podany jest każdorazowo przy opisie Towaru. Czas ten liczony jest każdorazowo od momentu otrzymania płatności (w przypadku zamówień płatnych z góry) lub od momentu otrzymania zamówienia (w przypadku zamówień za pobraniem).
  2. Czas dostawy liczony jest wyłącznie w dni robocze. Przykładowo zamówienie z terminem realizacji 24h złożone w piątek o godz. 11.00 zostanie nadane najpóźniej w poniedziałek do godziny 11.00.
  3. Termin dostawy zamówienia od momentu przekazania go firmie kurierskiej wynika z regulaminów firm kurierskich.
  4. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar został dostarczony:
    a) dla zamówień realizowanych za pośrednictwem DPD od 2 do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty,
    b) dla zamówień realizowanych za pośrednictwem InPost od 2 do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty.
  5. Jeżeli Sklep nie może dostarczyć Towaru z tego powodu, iż okaże się, że Towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 7 dni od zawarcia umowy, Sprzedawca zawiadomi o tym Klienta i zwróci całą otrzymaną od Klienta sumę pieniężną. W przypadku, gdy niektóre Towary objęte zamówieniem nie są dostępne, Sprzedawca zawiesi realizację zamówienia i skontaktuje się z Klientem, aby Klient podjął decyzję o sposobie realizacji zamówienia. Wówczas Klient ma możliwość:
    a) podtrzymania woli realizacji zamówienia w zakresie dostępnych Towarów, albo
    b) rezygnacji z całości zamówienia, albo
    c) zmianę zamówienia w zakresie niedostępnych Towarów.
  6. Dostawa odbywa się co do zasady w dni robocze, w godzinach roboczych dla Firm Kurierskich i zależnych od planów logistycznych tych firm.
  7. Szczegółowe warunki realizacji dostawy dostępne są na stronach internetowych firm kurierskich (odpowiednio: www.dpd.com.pl oraz www.inpost.pl).
  8. Sklep sugeruje Klientom, aby rozpakowali Towar w obecności kuriera i sprawdzili, czy nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie kurier spisze odpowiedni protokół i wtedy zabierze przesyłkę, co znacznie ułatwi ewentualny proces reklamacyjny.
  9. Na koszt dostawy wpływ mają wielkość Towaru.
  10. W każdym przypadku wydanie towaru nastąpi nie wcześniej niż zapłata całości ceny zamówienia. Do czasu zapłaty całości ceny zamówienia towar pozostaje własnością Sprzedawcy.

 

VII. Sposoby i formy płatności, rozwiązanie zamówienia oraz zwrot należności

 

  1. Klient może dokonać zapłaty za zamówione Towary i Usługi w następujący sposób:
    a) Przelew online lub karta płatnicza – za pośrednictwem serwisu PayU przy wykorzystaniu usługi „szybkich przelewów” oferowanych przez poszczególne banki lub przy wykorzystaniu obsługiwanych kart płatniczych,
  2. b) Płatność za pobraniem – gotówką, przewoźnikowi podczas dostawy.
    Klient dokonuje wyboru sposobu zapłaty przy składaniu zamówienia Towarów i Usług (na stronie „Koszyk”).
  3. W zależności od dokonanego przez Klienta sposobu płatności:
    a) w przypadku płatności przelewem online lub kartą płatniczą, należność za Towar pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza że Towar zostaje wysłany dopiero po otrzymaniu płatności dokonanej zgodnie z zasadami realizacji płatności serwisu PayU,
    b) w przypadku płatności gotówką przy odbiorze („Płatność za pobraniem”), należność za Towar pobierana jest podczas dostawy Towaru.
  4. Umowa sprzedaży wygasa:
  5. a) w przypadku wyboru formy płatności przelewem online lub kartą płatniczą zawarta umowa Sprzedaży wygasa przy braku dokonania przez Klienta płatności zgodnie z regulaminem serwisu realizującego te płatności,
  6. b) w przypadku, gdy Klient nie dokonał  z własnej winy odbioru przesyłki z Towarem, zamówienie ulega rozwiązaniu z upływem 5 dni od otrzymania przez Sprzedawcę z powrotem przesyłki – chyba, że w tym czasie Klient skontaktuje się ze Sprzedawcą (w dowolny sposób) i uzgodni warunki ponownej dostawy, dokona z góry zapłaty za ponowną dostawę oraz dostawa ta zostanie zrealizowana. Powyższe nie wyklucza możliwości dochodzenia przez Sprzedawcę od Klienta szkody poniesionej z tytułu niezrealizowanego transportu lub zamówienia (w szczególności kosztów niezrealizowanej z jego winy przesyłki),
  7. Usługę płatności elektronicznych realizuje PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.

 

VIII. Prawo do odstąpienia od umowy przez Klientów będących Konsumentami

 

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (z wyłączaniem przypadków o których mowa w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta).
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
  4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych prawem (w szczególności przysługującego Sprzedawcy ustawowego uprawnienia do wstrzymania się ze zwrotem płatności).
  6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych kosztów w związku ze zwrotem opłat.
  7. Towar należy odesłać lub przekazać na adres Wood Spray Szymon Kufel, ul. Szancera 2/ 33; 85-792 Bydgoszcz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożona została informacja o odstąpieniu od niniejszej umowy.
  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  9. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,
  10. Do oświadczenia o odstąpieniu lub do Towaru proszę dołączyć uprzednio otrzymany Paragon lub Fakturę VAT, lub inny dowód nabycia towaru (np. e-mail potwierdzający zakup).

 

IX. Reklamacja Towaru

 

  1. Konsumentom przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z uwzględnieniem postanowień dotyczących Konsumentów. Sprzedawca odpowiada za wady towaru stwierdzone w ciągu 2 lat od dostarczenia Towaru.
  2. Reklamację można złożyć pisemnie pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
  3. W reklamacji powinny znaleźć się:
    1. krótki opis zaistniałej wady
    2. potwierdzenie zakupu (paragon, faktura lub wiadomość e-mail potwierdzająca zakup towaru)
    3. dane kontaktowe klienta, w szczególności adres e-mail i numer telefonu.
  4. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę
  6. Klientom nie będącym Konsumentami, przysługuje prawo złożenia reklamacji w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym, z wyłączeniem postanowień szczególnych dotyczących Konsumentów. Do zgłoszenia reklamacji w trybie rękojmi stosuje się odpowiednio punkt VIII ust. 2 i punkt VIII ust. 3 powyżej.

 

X. Reklamacje dotyczące płatności

 

  1. W przypadku dokonania zapłaty za Towar (przelewem online lub kartą płatniczą) oraz braku zmiany statusu zamówienia przez dłużej niż dwa dni robocze, Klient powinien zgłosić reklamację dotyczącą płatności.
  2. W celu prawidłowego i sprawnego rozpatrzenia reklamacji dotyczących płatności, sugerujemy wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@spektrum-lakiery.pl lub skorzystanie z formularza kontaktowego.
  3. W treści mejla prosimy podać numer oraz datę zamówienia.
  4. Reklamację dotyczącą płatności można również zgłosić w każdy inny dopuszczony prawnie sposób.

XI. Reklamacje dotyczące działania Sklepu

 

  1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usuwać w rozsądnym terminie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w funkcjonowaniu sklepu internetowego do Sprzedawcy.
  3. Klient może zgłaszać reklamacje w zakresie, o którym mowa powyżej na adres e-mail  sklep@spektrum-lakiery.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko (firmę), adres do korespondencji, opis i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu internetowego.

 

XII. Promocje

 

  1. Sklep może organizować promocje obejmujące cenę jednego lub większej ilości Towarów lub inne warunki zakupu.
  2. Promocje nie łączą się ze sobą (chyba że w warunkach promocji wyraźnie postanowiono inaczej).
  3. Promocje nie obejmują transakcji dokonanych (umów zawartych) przed dniem wskazanym jako początkowy dzień okresu promocyjnego (chyba że w warunkach promocji wyraźnie postanowiono inaczej).

 

XIII. Rejestracja w serwisie

 

  1. Rejestracja odbywa się poprzez jednokrotne wypełnienie formularza rejestracji dostępnego w zakładce „Zarejestruj się na stronie spektrum-lakiery.pl .
  2. Rejestracja Osób wymaga podania:
    a) Adresu e-mail
    b) Hasła (oraz powtórzenia hasła)
    c) Potwierdzenia zapoznania się z niniejszym Regulaminem i akceptacji jego treści.
  3. Po kliknięciu w przycisk „Zarejestruj się”, na podany przy rejestracji adres e-mail Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą założenie konta z dalszą instrukcją potwierdzenia rejestracji.
  4. Aby uaktywnić założone konto należy wykonać polecenia z wiadomości e-mail. Do tego czasu konto pozostanie nieaktywne.
  5. Klient w każdym czasie może zażądać jego usunięcia od Sprzedawcy (kontaktując się w dowolny sposób).
  6. Klient jest zobowiązany do zachowania w tajemnicy loginu i hasła.
  7. Rejestracja umożliwia korzystanie z następujących funkcjonalności:
    a) dokonywanie zakupów
    b) śledzenie statusu złożonych zamówień,
    c) przeglądanie archiwalnych zamówień,
    d) modyfikowanie danych rejestracyjnych,
    e) przypomnienie hasła,
    f) śledzenie oferty sklepu internetowego,
    g) korzystanie z funkcjonalności „Towary obserwowane”.
  8. Sprzedawca może usunąć konto Klienta który:
    a) narusza niniejszy Regulamin,
    b) podał przy rejestracji nieprawdziwe dane,
    c) podał przy składaniu zamówienia nieprawdziwe dane,
    d) podał nieprawdziwe dane przy dokonywaniu płatności za zamówienia za pośrednictwem serwisu PayU.
  9. Za podanie nieprawdziwych danych w zakresie adresu zamieszkania (siedziby) lub adresu do dostawy uznaje się:
    a) jednokrotnie nieudane doręczenie jakiejkolwiek przesyłki pod wskazany adres i zwrot przesyłki z adnotacją “adresat nieznany”, “adresat wyprowadził się” lub inną równoważną,
    b) dwukrotne nieudane doręczenie jakiejkolwiek przesyłki pod wskazany adres i zwrot przesyłki z adnotacją inną niż określona w punkcie powyżej,
    c) w przypadku usunięcia konta, wszelkie złożone zamówienia ulegają natychmiastowemu rozwiązaniu, co nie wyłącza prawa Sprzedawcy do dochodzenia od Klienta odszkodowania.

 

XIV. Polityka prywatności

 

  1. Sklep wykorzystuje technologię „Cookies”, jednak wyłącznie w celu gromadzenia informacji związanych z korzystanie przez Klienta ze Sklepu takich jak:
    a) utrzymania sesji internetowej Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie serwisu Sklepu ponownie wpisywać hasła,
    b) dostosowania serwisu Sklepu do potrzeb Klientów,
    c) tworzenia statystyk oglądalności serwisu Sklepu.
  2. Jeżeli Klient nie zgadza się na powyższe, należy wyłączyć obsługę „Cookies” w opcjach wykorzystywanej przeglądarki internetowej.
  3. Połączenie ze sklepem powoduje utrwalenie informacji wynikających z ogólnych zasad realizacji połączeń w Internecie takich jak adres IP oraz innych informacji zawartych w internetowych logach systemowych, które wykorzystywane są przez administratora serwera w celach technicznych. Adresy IP mogą też być wykorzystywane przez administratora serwera w celach statystycznych – do zbierania i udostępniania ogólnych informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następują połączenia).
  4. Administratorem danych osobowych objętych formularzem zamówienia Klienta, podawanych w trakcie rejestracji Konta jest Sprzedawca.
  5. Dane osobowe podane przez Klienta będą przetwarzane w celu:
    a) założenia, utrzymywania i korzystania z konta użytkownika sklepu internetowego,
    b) realizacji składanych zamówień i świadczenia usług dodatkowych związanych ze złożonymi zamówieniami,
    c) marketingowym, w tym w celu przesyłania informacji dotyczących nowych Towarów, usług oraz promocji oferowanych przez Sprzedawcę.
  6. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    a) zgoda samych Klientów
  7. b) realizacja umowy – w przypadku przetwarzania danych niezbędnych w celu realizacji, udokumentowania oraz rozliczenia umów Klienta zawartych za pośrednictwem Sklepu, w tym założenia Konta.
  8. W celu założenia, utrzymywania i korzystania z konta użytkownika sklepu internetowego, jak również obsługi dokonanych przez Klienta zamówień, i obsługi komunikacji internetowej, dane osobowe Klienta będą przekazywane operatorom technicznym – tj. specjalistycznym firmom informatycznym.
  9. W celu wysłania potwierdzeń za pośrednictwem poczty elektronicznej dane przekazywane będą operatorom poczty elektronicznej – tj. specjalistycznym firmom informatycznym.
  10. W celu zrealizowania dostawy dane osobowe Klienta będą przekazywane Firmom Kurierskim.
  11. Dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej, jak również nie będą objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem.
  12. Dane będą przetwarzane przez okres:
    a) 6 lat – w przypadku danych przetwarzanych w celach realizacji umowy,
    b) do czasu usunięcia konta – w przypadku danych przetwarzanych w celu rejestracji konta,
    c) do czasu cofnięcia zgody bądź wniesienia sprzeciwu.
  13. Klient posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (bycia zapomnianym) lub ograniczenia ich przetwarzania jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych.
  14. W przypadku danych, których podstawą przetwarzania jest zgoda Klienta, Klient może cofnąć udzieloną zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  15. Każda osoba może wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

XV. Funkcjonalności dodatkowe

 

  1. Sklep Internetowy pozwala użytkownikom na umieszczanie opinii o produktach. Za opinię uważa się wypowiedź użytkownika (fragment informacji) zamieszczony przez niego w Sklepie Internetowym.
  2. Opinie napisane przez użytkowników Sklepu Internetowego nie mogą naruszać prawa o dobrych obyczajach oraz powinny być napisane w języku polskim, z zachowaniem obowiązujących zasad poprawnej polszczyzny.
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii użytkowników, które to opinie są opiniami subiektywnymi.
  4. Sprzedawca ma prawo usunąć opinię użytkowników w całości lub części bez podania przyczyny.
  5. W celu zamieszczenia przez użytkownika opinii dot. produktów dostępnych w Sklepie Internetowym, powinien on podać prawidłowe dane, tj.: nazwę użytkownika (imię, nazwisko, pseudonim), adres e-mail (niewidoczny dla czytelników), ocenę produktu, tytuł opinii oraz opis opinii.
  6. Nazwa użytkownika nie może naruszać niczyich dóbr osobistych, ranić uczuć, naruszać dobrych obyczajów.
  7. Jeżeli Sprzedawca uzna, że użyta przez autora opinii nazwa użytkownika lub opinia jest niestosowna, wówczas Sprzedawcy przysługuje prawo odmowy publikacji opinii.
  8. Przez publikację opinii jej autor udziela Sprzedawcy licencji na korzystanie z Opinii na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

XVI. Postanowienia końcowe

 

  1. Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami niniejszego Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami oraz niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa.
  2. Sklep internetowy jak i wszystkie usługi świadczone na stronie internetowej www.spektrum-lakiery.pl, w zakresie osób fizycznych, kierowane są wyłącznie do osób pełnoletnich.
  3. Sprzedawca nie jest stroną Kodeksu dobrych praktyk. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. O zasadach dostępu do tych procedur informacji udziela wybrany przez Klienta organ.
  4. Działając na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. wskazujemy:
    a) łącze elektroniczne do internetowego systemu rozstrzygania sporów (ODR): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
    b) adres poczty elektronicznej – pierwszy punkt kontaktu: sklep@spektrum-lakiery.pl.
    Sprzedawca może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję Sklepu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę liczonym od dnia udostępnienia nowej wersji Regulaminu, z zastrzeżeniem, że umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
  5. Sprzedawca może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję Sklepu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę liczonym od dnia udostępnienia nowej wersji Regulaminu, z zastrzeżeniem, że umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
x  Powerful Protection for WordPress, from Shield Security
This Site Is Protected By
Shield Security